2013.05.03.
06:45

Írta: JászBlog

Lejárató nyilatkozatok helyett elismerést: a Jászapáti 2000. Mezőgazdasági Zrt. nyílt levele Pócs Jánosnak

A Jászapáti 2000. Mezőgazdasági Zrt. nyílt levélben szólította fel Pócs Jánost, Jászapáti polgármesterét, országgyűlési képviselőt, hogy lejárató nyilatkozatai helyett inkább méltányolja azokat az erőfeszítéseket, amelyeket a vállalat a fennmaradása és a munkahelyek megőrzése érdekében tesz.

A Jászapáti 2000. Mezőgazdasági Zrt. vezetői és a hozzátartozó cégcsoportok arra kérik Pócs Jánost „a vállalkozásnál foglalkoztatott több mint 500 munkavállaló nevében, hogy a lejárató nyilatkozatok helyett azokat az erőfeszítéseket méltányolja és emelje ki, amelyekért a nehéz gazdasági körülmények között is igyekeznek a vezetők mindent megtenni”. A cég kiemeli, hogy a „pályázatokon nyert támogatások is – bármilyen hihetetlen Ön számára – a cégcsoport fejlesztését, munkahelyek megőrzését célozták”.

A vállalat továbbra is a munkahelyteremtést, a munkahelyek megőrzését, valamint a versenyképesség növelését tekinti elsődleges céljának: „Szégyenkezni valónk nincs, sőt büszkék vagyunk arra, hogy talpon tudunk maradni, és véleményünk szerint Önnek is annak kellene lennie és nem személyeskedésre fecsérelnie drága idejét”.

A nyílt levél kitér arra is, hogy a több mint 500 főt foglalkoztató Zrt. és a cégcsoportok 50 millió forint helyi adót fizet a városnak, 2011-ben Lóczi Miklós elnök-vezérigazgatót Franciaországban a Mezőgazdasági Érdemkereszt tiszti fokozatával tüntették ki, 2012-ben pedig megkapta az év vállalkozója díjat. Kritikaként fogalmazzák meg Pócs Jánossal szemben, hogy a polgármester, országgyűlési képviselő nyilatkozatai nem ezek elismeréséről szólnak, sőt, 2010 óta felerősödtek a Jászapáti 2000. Mezőgazdasági Zrt.-vel szembeni rágalmazások, lejárató nyilatkozatok.

A levélben annál is inkább problémásnak tartják ezt, mert Pócs János a választási kampányok idején a munkahelyteremtés és a munkahelymegőrzés fontosságát hangsúlyozza, ám – mint írják – a polgármester nem tekinti ebbe beletartozónak azokat a vállalkozásokat, amelyek „meghatározó szerepet töltenek be kisvárosunkban, de Jászapáti határain túlmenően is”.

A nyílt levél teljes terjedelmében elolvasható itt

3 komment

Címkék: Jászapáti Pócs János Jászapáti 2000. Mezőgazdasági Zrt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasz.blog.hu/api/trackback/id/tr245263247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fidesz Jászság 2013.05.03. 12:40:34

VÁLASZ A NYÍLT LEVÉLRE!
Mivel több személytől kaptam az MgZrt. nyílt levelét és nem utolsó sorban egy meghatározott közösséget érint a levél tartalma, ezért magam is nyílt levél formában kívánok reagálni.
Tisztelt Aláírók!
„Mindennek rendelt ideje van az ég alatt.” A kampány évében természetesen az ilyen nyílt levélnek is. Köszönöm, hogy figyelemmel kísérik a munkámat és azt a szemléletet, amit mindig is képviseltem, mely szerint a politikustól sokkal nagyobb tiszteletet és elismerést érdemel az, aki ma egy embernek munkát ad, mert az egy családot tart el. Legnagyobb megelégedésemre szolgál, amikor néha a választókörzetemen kívül is a segítségem kérik és segíthetek. Példának okáért a Magyar Pékszövetségtől a mezőgazdasági nagy vállalkozókon át a különböző Mezőgazdasági Részvénytársaságok boldogulása érdekében tettem lépéseket.
Természetesen a saját városomban is ez a szándék vezérel.
- Ezen szándékomnak adtam hangot, amikor még a ciklust megelőző kampányban lehetőséget kértem a jászapáti Mg. Zrt. vezetésétől egy személyes konzultációra. Sajnálom, hogy ez akkor egy kissé komolytalanra sikerült a fogadtatást és a tárgyalást illetően.
- Megválasztásom idején elsőként kértem lehetőséget a 2000 Mg.Zrt Elnök-vezérigazgatójától és erősítettem meg, hogy politikai nézetkülönbségeink ellenére számomra a dolgozók foglalkoztatása, a gazdasági egység fejlődése a legfontosabb ,ennek érdekében kértem ,hogy bármikor bármiben keressenek bizalommal és mindent megteszek,hogy segítsem Önöket.
- Természetesen sajnálattal vettem tudomásul, hogy az új városvezetésre az volt az első reakció, hogy a mobilizálható iparűzési adót másik településre vitték. Persze ez megtörténhetett volna régebben is, de mégiscsak Tény: ez a lépés az új városvezetésnek szólt.
- Ahogy az új városvezetésnek szólt a parkolóban az a Tiltó tábla is, ami egyfajta „szöges drótot” húzott az Mg. Zrt és a Városháza közé.
- A kialakult ügyek megbeszélése érdekében a télen kértem az Elnök- vezérigazgató Urat, hogy üljünk le, beszéljük meg közös dolgainkat. A válasz az volt, hogy nem akar és nincs is mit beszélni velem, nem fog velem leülni semmilyen megbeszélésre. Őszintén sajnálom, miként azt is, hogy 3 év alatt nem tudtam elérni, hogy az Elnök- vezérigazgató Úr Jászapáti város alpolgármesterének és polgármesterének fogadja a köszönését.
Tisztelt Aláírók!
Elnézésüket kérem, ha a foglalkoztató és a dolgozók iránti nagyrabecsülésemnek nem adtam megfelelő hangsúlyt. Büszke vagyok minden eddigi és ez utáni sikerre. A Francia Mezőgazdasági Érdemkereszt tiszti fokozatának a megtiszteltető súlyát magam is átéreztem. Msr. Marchet Úr előtte nekem ajánlotta fel…
Az RT. Elnök – vezérigazgatójának az év vállalkozója díjhoz a testületi ülésen, a Tv nyilvánosságát kihasználva gratuláltam és ezúton is gratulálok, további jó egészséget és sok sikert kívánok!
Mindezen túl, kérem fogadják el, hogy a munkahely teremtés mellett elkötelezett voltam és vagyok. Miként elkötelezett voltam és vagyok azon kijelentésem mellett is, hogy ha valaki visszaélést követ el, legyen az megélhetési vagy politikus bűnöző, azt nem védhetem és nem védem! Értem ezalatt a rendőrségi és NAV eljárás alatt álló JKHK ügyeket.
Ezen gondolatok jegyében köszönöm meg a Jászapáti 2000 Mezőgazdasági Zrt. vezetésének és minden dolgozójának a munkáját, továbbra is kérem, ha a város polgármestereként, a parlament kormánypárti képviselőjeként bármiben a segítségükre lehetek , számíthatnak rám, kérem keressenek bizalommal.
A levelükben megfogalmazott kérést a továbbiakban is támogatom és tiszteletben tartom, azzal a bölcs igazsággal ,hogy: az életben a tiszteletet, a szeretetet és a megbecsülést nem lehet sem megvenni, sem utasításba adni!

Tisztelettel: Pócs János

trytrack 2013.05.03. 14:55:15

Tehát Pócs nem véd meg senkit, aki visszaélést követett el.

Hm, remélem, ugyanilyen elfogulatlanul és lendületesen vizsgálja majd a jászsági trafikmutyit is!! Ja, hogy ő meg haverjai nyertek?? Ezt majd' elfelejtettem...

trytrack 2013.05.03. 14:55:15

Tehát Pócs nem véd meg senkit, aki visszaélést követett el.

Hm, remélem, ugyanilyen elfogulatlanul és lendületesen vizsgálja majd a jászsági trafikmutyit is!! Ja, hogy ő meg haverjai nyertek?? Ezt majd' elfelejtettem...
süti beállítások módosítása